01. සේවාලාභීයා විසින් ඉදිරිපත් කරනු ලබන විශ්රාම ගැන්වීමේ අයදුම්පත නිවැරදිව සම්පූර්ණ කර ඇද්ද යන්න පරීක්ෂා කිරීම.
02. එය නිවැරදිව ඇත්නම් මාර්ගගත ක්රමය යටතේ අයදුම්පත ලියාපදිංචි කිරීම.
03. සේවාලාභීයා විසින් ඉදිරිපත් කලයුතු ලිපි ලේඛන ඉදිරිපත් කිරීමෙන් පසු ඒවා කලාප අධ්යාපන අධ්යක්ෂ නිර්දෙශය යටතේ විශ්රාම වැටුප් දෙපාර්තුමේන්තුව වෙත යොමු කිරීම.
04. විශ්රාම වැටුප් දෙපාර්තුමේන්තුව මඟින් විශ්රාම වැටුප් අංකය නිකුත් කල පසු (භා. 79) අදාල ලියකියවිලි නියමිත ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාල වෙත යොමු කිරීම.
05. සියළු කටයුතු අවසන් වීමෙන් පසුව අදාල පෞද්ගලික ලිපිගොණුව ලේඛනාගාරය වෙත යොමු කිරීම.
ඉදිරිපත් කළයුතු ලේඛන
- 01. විශ්රාම අයදුම්පත පිටපත් 03.
- 02. විශ්රාම ගැන්වීමේ ලිපිය.
- 03. අදාල බැංකු පොතේ ගිණුම් අංකය සහිත කොටසේ ඡායා පිටපතක්.
- 04. ජාතික හැදුනුම්පතේ පිටපතක්.
- 05. උප්පැන්න සහතිකය.
- 06. ග්රාම සේවක සහතිකයහි පිටපතක්.
- 07. අයදුම්පත ඉදිරිපත් කරන දිනට පෙර මාසයේ වැටුප් විස්තරය.
- 08. රජයට ඇති අයකරගැනීමේ වාර්ථාව.
- 09. අවසන් වැටුප් පරිවර්තන ලිපිය.
- 10. වැටුපේ වෙනස්කම් ඇත්නම් වෙනසට හේතුන්.
- 11. චර්යා සටහන් පත්රය.
- 12. නමේ වෙනසක් ඇතොත් දිවුරුම් ප්රකාශයක්.
- 13. කලත්රයා මියගොස් නම් මරණ සහතිකය.